Nieuwe heren, nieuwe wetten. Met een nieuwe initiatiefnemer voor de verdere ontwikkeling van Weids in Zierikzee en een nieuwe formule moeten doelgroepen opnieuw verrast worden. Door pragmatisme, concrete en overtuigende (bewezen) plannen en prijzen. En… doorpakken. Dat is wat de nieuwe ontwikkelaar doet!
uit de briefing:
“Weids verdient een nieuw profiel. Een totaal nieuw beeld. Een beeldmerk zelfs!” en “Ontwikkel een huisstijl die iedereen verrast en trek die in alles door. Iedereen moet duidelijk zijn dat wij het anders, concreter en beter doen. Overigens: nooit zonder de heerlijke, sfeervolle en luxe woonkwaliteiten uit het oog te verliezen”.
creaties:
logo/beeldmerk geïnspireerd op de scherpe dakhellingen van Weids, introductiecampagne, leadscampagne met content/productie voor online en print, webcontent, totaalproductie van de brochure (inclusief alle tekst- en beeldredactie), online nieuwsbrieven, inrichting start-verkoop event met manshoge displays.
(inter)actie!
terugbelverzoek
Tijdens je bezoek opladen op ons parkeerterrein? Kan!